Reklamační podmínky - Helios Solution
Zavolejte nám:
+420 226 886 464
Zavolejte nám:+420 226 886 464
Sledujte nás:
Page title icon

Reklamační podmínky

UPLATNĚNÍ A PRŮBEH REKLAMACE

Zákazník může reklamaci uplatnit:

1)osobně nebo doporučeným dopisem na adresu Lublaňská 5/57, 120 00 Praha Vinohrady.

Zákazník je povinen v reklamaci uvést podrobný popis reklamované vady díla (popis vady, pozice vadného části díla apod.).

O reklamaci společnost rozhodne ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba k odbornému posouzení vady. Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud
se zákazník se společnosti písemně nedohodne jinak.

Tato lhůta je primárně z důvodů výměny vadných komponentů u dodavatele, jelikož jsme montážní firma, řešíme problémy v nich vzniklé dále s výrobcem.

V případě zjištění špatného zacházení se systémem, v rozporu manuálem, nebo neodborných zásahů, bude naučtován fixní výjezd technika 5.000 Kč případně další náklady.